Impiana Residence

Community Forum of Impiana Residence @ Putra Nilai
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Cukai Pintu

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
thegame_12



Posts : 40
Join date : 2010-01-12
Location : Menara MAA, Somban

PostSubject: Cukai Pintu   Wed Jan 27, 2010 1:15 pm

dah nak hujung bulan smp skrg tuntutan basic kita kpd MPN blm tertunai...antaranya :

# pemasangan signboard ke IR (janji bulan 1)
# perapian pokok2 & lampu jln antara p/raya grand union ke tmn desa indah sri inai

skrg dah start byr cukai pintu. berat hati den nak membayor kalu kojo sonang ni x leh nak buek...x p bayor kang kono sita umah.
Back to top Go down
View user profile http://www.wwe.com
cakkuncak96



Posts : 15
Join date : 2010-01-12
Age : 42
Location : 96 Impiana Residence

PostSubject: Re: Cukai Pintu   Thu Jan 28, 2010 9:05 am

betul betul aku setuju... kalau kena sita pun takpa leh tumpang rumah tok ketua ngan naib pengerusi... ni lak bil air aku sampai RM104.++ sape nak jawab... ingat aku buka kedai dobi ke... ngan sape nak rujuk ni...? pening cukai nak bayar bil air pun nak sama ngan cukai dah... Sad Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
thegame_12



Posts : 40
Join date : 2010-01-12
Location : Menara MAA, Somban

PostSubject: Re: Cukai Pintu   Thu Jan 28, 2010 1:10 pm

senin depan ct wilayah suruh bini den la g bayor..dongar bule bayar kek bank islam...

akunyer bil 154 hinggit..mana x mahal piping luar bocor...seb baik x pecah tile kt dapur mcm umah hang...
smlm gak aku byr online...seb baik gaji dah msk..
Back to top Go down
View user profile http://www.wwe.com
Rahmat_76



Posts : 11
Join date : 2010-01-20
Location : 76

PostSubject: Re: Cukai Pintu   Sun Jan 31, 2010 7:29 am

berapa duit cukai pintu nak kena bayar?
nak bayar pd siapa? bayar online boleh ke?


Rahmat
Back to top Go down
View user profile http://www.rahmatwahab.com
thegame_12



Posts : 40
Join date : 2010-01-12
Location : Menara MAA, Somban

PostSubject: Re: Cukai Pintu   Sun Jan 31, 2010 9:04 am

bln 12 lps mpn ada call miting diskas pasal amaun cukai pintu...skali kuar surat cukai kekal 361.20rm Crying or Very sad ...dah la aku cuti ari tu..ingt bule diskaun seposen dua...baik xyah call miting..tp kalu xder miting hr tu may b aku x kenal kwn2 IR heh heh... Laughing

kalu x silap byr online x bole kot..dulu ms aku menyewa kt desa kolej wife aku byr pakai bank islam...skang x tau camne coz bil original aku x dpt..may b hantar kt kg kot...x tau bayar kat mane....
Back to top Go down
View user profile http://www.wwe.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Cukai Pintu   Today at 8:15 am

Back to top Go down
 
Cukai Pintu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Impiana Residence  :: Current Issues in Impiana Residence-
Jump to: